tirsdag, desember 30

Jeg fikk verdens fineste julegave fra Arne <3

Tirsdag 30. desember:
Vi hadde, som sagt, døgnet og klokka 9 elns fant vi ut at vi skulle gidde å gå bort på Kiwi. :) Når vi kom tilbake fra Kiwi var Garshol og Andy übertrøtte, men jeg satt der som ett lys. Da vi skulle på Moa tvang jeg Andy til å kjøre meg til Arne fordi jeg ville han skulle være med på Moa slik at jeg fikk julegavee :D Jeg brukte MINST 45 min på å få han ut av senga! Jeg ble veldig sur tilslutt. Knis.
Når vi kom på Moa skulle alle andre enn meg spise og blæææh.. Jeg gikk bare ned på en gullsmed for å se om jeg fant noe jeg ville ha, det gjorde jeg! MEN.... Den var aaalt for stor, og de hadde ikke mindre størrelser.
Men jeg fant heldigvis en perfekt ring, helt normal ring(!), på den siste gullsmeden vi var på. Og vet du hva da? Arne kjøpte den til meeeg!! :)) Han er så søt! :} Jeg elsker kjæresten min så utrolig myyee.. Han er såå herlig! Ikke på grunn av ringen, men fordi han bare er seg selv. Jeg elsker Arne! <3
Etter Moa skulle Arne fram og tilbake, Biltema, Mekronomen, Dekkcenteret, hjem, Shell, Andy.
Ja, vi endte hos Andy, selvom jeg ikke ville :) Men jeg syntes at Arne skulle se TVn til Andy :b Arne og jeg dro hjem til meg og der var SELVFØLGELIG mamma. Hun er så irriterende! Jeg fikk henne til å gå ut slik at jeg fikk 5 min med Arne alene. Jeg sa at jeg måtte prate med han, men når Arne spurte ''ka d va du skulle si?'' Sa jeg bare ''E vil bare slappe av aleine sammen med kjæresten min i 5 min'' Også syns han jeg var søt. Jeg sovna omtrent rett etter han var dratt. Han skulle på jobb klokka 16. Jeg våkna i sju-tida, og hadde sykt vondt i foten. Hadde ikke tenkt å legge meg igjen, men det gjorde jeg. Jeg skulle egentlig være med Arne når han var ferdig på jobb, men han ringte aldri :(( .... dummen min <3 Han tenkte sikkert at jeg sov, også ville han ikke vekke meg. Awe <3

Ingen kommentarer: