mandag, desember 29

Just chillin :)

Fredag 26. desember:
Andy og jeg dro på kino, var såvidt vi rakk det fordi jeg lå å sov. :b Vi så Yes Man, å fyfaen den var bra as! Vi dro hjem til Andy for å hente spriten hans, vi skulle til Garshol -som var alene hjemme, men verken Andy eller jeg gadd å drikke. Så vi satt der å så ferdig Charlie's Angels også så vi Alene Hjemme. Var utrolig kos egentlig. Andy og jeg lekesloss! :D

Lørdag 27. desember:
Arne kom hjem i daaaag, men han måtte rett på jobb :/ Andy og jeg dro oppom Shell, husker ikke helt hvorfor. Arne ble kjempeglad for å se meg, og det var sååå godt å se han. Haha, han hadde jo ikke vært bore såå lenge da x) Når Arne var ferdig på jobb hjalp jeg han å stenge. Også dro vi hjem til meg å henta noe småting, også dro vi hjem til han å la oss :)

Søndag 28. desember:
Søndag er chill, enkelt og greit. Jeg var med Andy og Garshol, vi gama og chillan. Også rydda Garshol rommet til Andy før vi flytta litt på møblene. Hanne kom innom ei lita stund, vi måtte gå oss en tur siden vi ikke gadd å hjelpe til :b Så vi gikk opp på Mix og kjøpte Cola og mandelstang.
Arne kom til Andy etter jobb, men han stakk ut å tullkjørte litt med noen kompiser og brukte 140 år på å hente meg!!! Andy ble skikkelig lei til slutt, siden han er syk og hadde utrolig lyst å legge seg. Arne kjørte Garshol hjem, også dro vi på StatOil og kjøpte brus og potetgull til mamma. Også dro Arne og jeg hjem til han å spiste pizza og la oss.

Mandag 29. desember:
Arne prøvde å vekke meg, og fyfaen jeg ble så sur på han til slitt at jeg bare gikk i dusjen og sånn. Jeg ga meg faktisk. Jeg var ferdig å stelle meg klokka 15 -sharp! :) Vi dro på Moa, Arne bytta ei gave han hadde fått til et armbånd som passa til smykket jeg ga han i julegave. Også prøvde vi å finne julegave til meg, men neida. Jeg er litt vanskelig, såe.. Fant ikke noe jeg likte skikkelig godt. Andy kjøpte seg 40'' TV og PS3, jeg kjøpte 3 gensere og ei bukse. Så dro Andy og jeg bort til han og venta på Garshol. Når Garshol og Hanne kom satte gutta opp TVn, og PS3n. Andy, Garshol og jeg ble sittende hele natta og game. Hanne ble henta ganske tidlig, fordi moren ville hente henne elns :b

Ingen kommentarer: