onsdag, februar 11

Liten tid, mye å gjør og morsomheter på jobb :)

Mandag 9. februar: Jobbbbbb
Skole, jobb. Enkelt og greit. :) Satt vel på jobb i noen timer etter at jeg var ferdig, og akkurat når jeg skulle gå, så var Martin ferdig, så jeg ble sittende litt til. Haha :) Dro hjem, pc tror jeg.

Tirsdag 10. februar:
Tok bussen sammen med Ida, hjem fra skolen. Også skulle jeg gjøre lekser, men ble med Andy på moa. Jeg kjøpte 6 par hvite tennissokker :D Ogsåå.... Fikk jeg bursdagsgave med Andy, The Sims2 Byliv og Livets Skole! :D Også dro vi bort til Andy og gama! :D Kjeeeekt!
Også kom Arne og Garshol, men da skulle Andy legge seg, haha. Så.. jaae.

Onsdag 11. februar:
Var på Borgund, har bytta til møbelklassa, haha :D Jeg var flink, og fikk massssse skryt av lærern! Begynte på en ny puff, faktisk. Jobb etter skolen jaa. Skulle bare jobbe til åtte, men jeg bytta med Andreas så jeg jobba en time lengre. Haha. Steffen og jeg har det såå gøy på jobb. Han skulle hjelpe meg å få ut en meny, også måtte vi hente noe, også skulle han absolutt komme før meg, men så hadde Jill vaska, haha. Så han sklei!!! Nesten retttt ut i spagaten! HAHAHA!!!! KOMISK! xD Han er geniiial! Jeg var der så lenge at jeg bare ble med på closingen, haha, egentlig fikk jeg ikke lov av Steffen å gå hjem. Jeg har verdens beste sjef, hun er så geniiiial! Da hun kjørte meg hjem, la hun bilen brei i rundkjøringene! Hahaha! :D

Torsdag 12. februar:
Jeg ble ditcha første gang, ditcha andre gang, ditcha tredje gang........... :@ Ja, jeg klikkkkkka! Andy kjørte meg til Arne, og vi ordna opp. Han overnatta hos meg.
Heldigvis fikk jeg gjort lekser da :) Så det så! Nå har jeg bare en innlevering igjen, den skal være ferdig til fredag... :s

Ingen kommentarer: