søndag, februar 15

Jobb, fest, valentines day, jobb og plalegging av tur til Loen?!

Jeg er inne i en periode hvor jeg glemmer av bloggen min, irriterende! I alle fall, her er det meste jeg husker fra helga :b

Fredag 13. februar:
Var på jobb, også kjøpte jeg drikke til Maria og Martin 1, siden vi skulle til Martin 2, men det ble ikke noe av.. Åh, så irriterende når folk sier ja til noe først, men så plutselig ombestemmer de seg uten å si ifra eller gidde å høre hva du har å si til dem. Men vi stakk bort til Kim Jørgen, der var en del folk, ikke veldig mange da. Vi hadde tenkt oss på byen, men Kim, Philip og jeg ble hos Kim.Kim la seg etterhvert og Philip og jeg satt oppe og prata leeenge. Haha, vi hadde visst mye til felles. Og mye å le av :) Jeg dro hjem sent, eller.. Tidlig neste dag blir det vel. Haha :)

Lørdag 14. februar:
Arne skulle visst jobbe for Garshol... Irri?! JA! Men men. Jeg sov leeeeeenge, også klarte jeg selvsagt ikke å komme meg opp til jobb. Faen altså /: Men men.. Jeg dro ut sammen med Steffen og Martin 1 senere på kvelden, vi stakk bort til Halvard, Daniel var også der :) Det var kos, selv om de bare prata og jeg til tider følte meg eksludert. Vi gikk bort på McDonalds, der fant vi Edyta og Lance. Begge var veldig rolige, men plutselig kvart på/ti på elleve, kom det en drøss med folk, og Martin måtte bare så uttafor å si at det var stengt. Det ble stress til tusen! Edyta måtte rekke bussen som gikk kvart over elleve, så hun måtte bare gå. Steffen steppa inn for henne og Martin hjalp også til :) Daniel, Halvard og jeg satt bare å så på og sånn vi. Haha :)
Daniel og Halvart ble hentet, og når vi endelig var ferdig å close måtte vi følge Lance til bussen som gikk kvart over tolv, siden han er mørkredd. Søtt.
Etter det gikk vi opp på Statoil og venta på faren til Martin, siden han skulle kjøre Steffen og Martin hjem. Jeg ble lei av å vente, så jeg gikk bare hjem -siden jeg bor så nært.
Satt på pcn og venta på Arne. Han kom bort til meg etterhvert. Vi så bare på tv og lå på sofan. Det var deilig å ligge i armkroken hans igjen, føltes ut som en evighet siden sist. Haha :b
Så gikk vi opp å la oss, etter å bare ha prata og slappa av ei lita stund :)

Søndag 15. februar:
I går på jobb hadde sjefene funnet ut at vi skal ha personalfest på Loen! En hel helg! Ahh, blir så bra!!! :D
I dag måtte jeg jobbe for Maria, siden hun skulle på stevne. Etter jobb kom Andy å henta meg, også var vi hos Andy litt før Dreyer ringte og ville ha oss med å se film. Vi skulle se Saw 5 hos Nærø, men så ble det endringer i planene. Så Garshol, Andy og jeg så filmen hos Andy :) Andy kjørte meg hjem også satt jeg bare på stua og sang og koste meg. Nå venter jeg på Arne som skal komme innom før han skal hjem å sove :)

Taylor Swift - You're Not Sorry (L)

Super Stacker 2 :D

Ingen kommentarer: