onsdag, februar 18

8 mnd, jobb og is med fjes, uten navn.

Mandag 16. februar: Arne & Victoria 8 mnd :D
Jeg klarte selvfølgelig å forsove meg, så jeg kom meg ikke på skolen. Mamma klikka mongo, og nekta meg å dra på jobb. Jeg måtte ringe å si jeg var syk. Også måtte jeg rydde rommet mitt! Mormor kom heldigvis og hjalp meg, jeg hadde aaaaaldri klart å rydde selv.
Arne kom bort til meg halv ti ca, og da spiste vi wok, og slappa av og sånn. Han dro klokka tolv :/
Jeg ble sittende oppe ei lita stund og gjorde resten av Moter & Trender oppgava, som skulle vært ferdig på fredag. Bah..

Tirsdag 17. februar:
Etter skolen gikk jeg å la meg, og jeg sov hele dagen. Arne hadde lovt å ringe, men neida. Smartingen hadde skrevet melding, men glemt å sende den! Uffff...
Jeg dro på McDonalds med Nicole, Martin var akkurat ferdig på jobb når jeg kom.
Så vi ble sittende å kødde ei god stund. Isen til Martin fikk fjes, men ikke navn.
-
Arne kom å henta meg når han var ferdig å rydde i garasja til Andy. Da dro vi å henta ting hos meg, så kjørte vi Siri og Martin hjem før vi dro til Arne. Han ville absolutt se film, baah... Det ville ikkkkke jeg. Men men :) Jeg sovna under filmen da, så jeg fikk ikke med meg så mye. Arne trodde jeg hadde mareritt, fordi jeg hadde vridd sånn på meg xD
Det var varmt og uuuuumulig å få sove. Baaah.. Men vi sovna til slutt daaae .. :)



Onsdag 18. februar:
Skolæ, jada. Mustaffa og jeg stakk av fra timen, ikke noe kjeft eller noe! :) Diggger lærerne på TIP-avdelinga! :D Arne var skikkelig overlegen, iiiiiiiirrrrriterende! Jeg spiste mye i dag. Mustaffa kjørte meg hjem, også slappa jeg av litt før jeg dro på jobb. Jobba fra 16 til 21. Andreas og jeg hadde mye prate om, uff og jeg ble sliten etter jobb. Men det hindra meg ikke i å jogge hjem da xD Satt meg ned i sofan og prøvde å få litt ro, men mamma er så pratsom at jeg jeg klikka til slutt! Jeg la meg klokka 23.

Ingen kommentarer: