torsdag, februar 19

William & Amalie, like på en prikk :)

Torsdag 19. februar:
Lærern min var bekymra for meg fordi jeg var så trøtt på skolen, forstår ikke hvorfor, jeg la meg jo klokka 23 elns i går. :s Vi hadde matteprøve de 3 siste timene, ufff.. Det gikk så bra helt til jeg kom til oppgave 5. Æsssj.
Etter skolen dro jeg på moa og møtte William, vi hang litt og venta på bussen som gikk 16.10 fra moa. Vi stakk bort til han og der var lisjepia, Amalie! Guud så søt hun er! Og sååå lik faren sin! Jeg har nesten lyst på en selv. William og jeg tok oss en laaaaang trilletur med henne, selvom det regnet da. Haha :) Det var skikkelig koslig! Når William og jeg kom tilbake satt vi igrunn for det meste å prata og sånn. Hørte på musikk, prata musikk, etc. :) Det var skikkkkkelig koslig, hele dagen! :D
Jeg måtte ta bussen fra Valderøya 20.40 elns, bussbytte på fergekaia, og ufff.. Jeg gadd ikke dra hjem, så jeg dro til Andy siden Arne var der :) Jeg visste at de skrudde bil, men jeg ville se gutten min. Jeg kjeda meg egentlig, men Tom og Garshol joina Kiwi! :D
Folk begynte å gå lei og dra hjem i elleve tida. Og Arne kjørte meg hjem halv tolv ca :))
Jeg laaaa meg! Mamma kom hjem og hadde drukket 4 pils, pratsom hun da. Uff... Sliten etter dagen.

Ingen kommentarer: