lørdag, februar 28

Vinterferie, Valderøya, Falon, The Number 23 og litt til :)

Fredag 20. februar:
Jeg var på jobb fra 16 til 18, noen tok resten av vakta mi. :b Dro til Valderøya fordi William skulle ha meg med på fest til en som heter Martin. Det var kjekt :) Vi gikk hele veien fra Martin til William, selvom Jens insisterte på å kjøre oss. Haha :) Vi prata og prata og prata sånn ca hele natta, også sovna vi til slutt x)
Sånn btw.. Jeg styrte musikken på festen, jeg er cool B-)

Lørdag 21. februar:
Våkna og sovna hele morningen, haha. William og jeg kom oss opp på Spar sånn i 16-tida og kjøpte oss frokost, og jeg fant ut at jeg var blakk /: Etter å ha sittet på Spar i sånn to timer gikk vi ned til William igjen. Traff kjentfolk på Spar forresten, Elise blant annet :)
Det skulle komme folk til William, så jeg sminka meg. Haha :) Etterhvert kom det folk, jeg styrte nok en gang musikken :D Jeg måtte ta bussen hjem fra Valderøya klokka 22.40. Jeg rakk selvfølgelig ikke bussen fra byen til moa fordi noen fulle øyinger brukte så lang tid på å komme seg på bussen! Og det verste av alt(!), det var ei som spydde i bussen! ÆSJ!
Andy henta meg i byen, og han kom selvfølgelig ikke alene, Garshol var også med.. Vi måtte bort til meg for å gi Nemi p-pillen. Det skulle vise seg å være en verdenskrig!
Husker ikke resten av kvelden, men jeg endte opp hos Arne :b

Søndag 22. februar:
Jeg liker ikke søndager, jeg husker sjeldent noe fra de. Haha. Jeg var hos Arne, sov der sånn btw. Slappa av hele dagen. Også var jeg med Andy :)

Mandag 23. febraur:
Inger-Marie og jeg ''overnatta'' hos meg, haha. Vi sov nesten ikke. Også skulle vi på jobb etterpå. UFFFF!!! x) Mamma ble sur fordi jeg ikke hadde spurt om å få ha besøk. Gawd! Inger-Marie og jeg kosa oss og prata og så på tv og slik :b Også skulle vi ned på Kiwi i Vika for å kjøpe drikke før jobb, men neida.. Alkoholsalget åpner selvfølgelig ikke før klokka 8! Hahahaha xD Var på jobb, bah. Slitsomt å jobbe /:

Tirsdag 24. februar:
Jobb... Skulle egentlig være med Steffen og Martin etter jobb, men jeg endte opp hos Andy -siden Martin skulle hjem å pakke til sydentur og Steffen dro hjem og spillte CS. Jeg spiste og så på CSI hos Andy. Arne og jeg dro å leide Falon også stakk vi til Arne og så den. Fyfaen den er braaa! Jada, det ble styr med mamma igjen, såklart. Men jeg ble hos Arne :)

Onsdag 25. februar:
Etter jobb dro jeg rett hjem og koste meg med Spotify'n min :) Men det gikk ikke mange timene før mamma spurte om jeg kunne finne en annen plass å sove eller legge meg tidlig fordi hun skulle ha besøk av en kompis, uff. Jeg overnatta hos Tonje Marie <3 Vi så film og koste oss :D Web og slik, hahaha. To jenter som oss burde virkelig ikke kombineres, det blir bare galskap. :D

Torsdag 26. februar:
Maria var så søt at hun tok vakta mi! <3 Jeg var på Valderøya med William og lisjegullet Amalie <3 Da jeg satt på ferga hjem fikk jeg ikkkkkke tak i Arne i det hele tatt, jeg ble skikkelig irritert etterhvert. Haha :) Andy henta meg i byen, og Arne ringte -han hadde såklart prestert å legge telefonen sin på en så lur plass at han ikke fant den igjen x) Hos Andy så vi film, Fritt Vilt 2, fyfaen så jeg lo. Den sugde ræv. :)) Også krangla jeg litt med Arne og ordna opp like fort omtrent, men vi dro bort til han og la oss :)

Fredag 27. februar:
Jeg rakk akkurat ikke den bussen jeg hadde tenkt å ta på jobb, heldigvis hadde jeg planlagt såpass, så jeg rakk jobb. Men det var såvidt jeg rakk å få i meg noe mat før jeg begynte på jobb. Uff. Utrolig slitsom dag på jobb, mye mye mye myyyyyyyyye å gjøre /: Jeg fikk gå mye tidligere enn vakta vi var, og da ble Inger-Marie litt gretten fordi hun ville hjem, men Vivian sa at jeg hadde spurt om å få gå tidligere så derfor fikk jeg gå. Haha, digg! Jeg dro til byen og satt å venta på bussen til Valderøya i en time, hvis ikke mer! Det var KALDT ja! William møtte meg på Spar :) Vi satt bare å loka oss bak pc'n ei stund før vi tok natta.

Lørdag 28. februar:
Amalie var oppe før sju, og det var ikke sjans for at hun skulle sove igjen, neida! Uffa... Hun var gretten i dag. Hun er så nydelig. Var på trilletur med henne til Bunnpris og tilbake. Tja, William og jeg chillan hele dagen, og jeg var så trøtt etter å ha blitt tvunget opp av senga så tidlig så jeg la meg bare etter trilleturen. Haha :)
The Number 23 gikk på tv, så vi -eller.. jeg, så den. Den var myyye bedre enn jeg hadde forventa! Tok 22.40-bussen fra Valderøya, Andy og Arne kom å henta meg i byen, også dro vi innom meg for å hente telefon til meg, siden jeg begynner å bli litt lei min nå. Men neida! Den var såklart sperra til Tele2, gawd! :@
Så vi dro bare til Andy og chillan, men Andy måtte såklart sette på noe dritt på tv'n, og da bestemte jeg meg for å oppdatere bloggen min :b

Ingen kommentarer: