søndag, mars 1

Alle har blogg for tiden, bahh... Også litt av søndagen da .. :b

Søndag 1. mars:
Jeg hadde planer om å stå opp tidlig i dag, men neida. Jeg kom meg ikke ut av senga før klokka var godt over sju (på kvelden ja!). Arne bare stakk fra meg, og jeg vurderte å bare stikke hjem uten å si noe til han, men jeg sovna igjen x) Arne kom å henta meg sånn halv åtte elns. Også stakk Arne, Garshol og jeg på McDonalds og spiste. Arne var litt søt da, kjøpte snus til meg :)) Etter vi hadde spist dro vi til Andy, der var Tom og ei venninne av han også Andy da såklart :b De hadde sett en film, som liksom skulle være thriller, men var mer drama enn noe annet x) Haha. Vi så litt på tv før Andy bestemte seg for å spille litt, Killzone 2 elns :b
Tja, det som skjer videre i dag er vel at noen kjører meg hjem også leser jeg litt til engelskprøven jeg muligens skal ha i morgen, også legger jeg meg.

Jeg tenkte at siden jeg ikke har så mye å skrive om skulle jeg skrive litt om at alle har blogg for tiden. Det er utrolig irriterende at alle har skaffa seg blogg, det er liksom ikke noe spesielt med å ha blogg lengre. Men personlig tror jeg det kommer til å gå over, jeg husker hvordan jeg var i starten, jeg glemte bloggen min hele tiden og gadd ikke sette meg ned å skrive. Men så gikk jeg skikkelig inn for å lage til en skikkelig blogg, og det må jeg si jeg har fått til. Haha :)
Tonje Marie sin blogg er vel favorittbloggen min.. Sjekk den ut: http://www.tonjemarieso.ipublish.no/
Tja, dette ble vel nok et kjedelig og dårlig innlegg, men det får gå sin gang. :b

1 kommentar:

Tonje Marie sa...

"Favorittbloggen" e val å ta litt i? :')