mandag, mars 2

Sovesyken, igjen. Også engelskprøve da :s


Mandag 2. mars:
Vel, som alle andre hater jeg mandager, men det som gjorde denne mandagen enda verre var at jeg ikke hadde sovet ett sekund av natta, og i tillegg til det er det første som møter meg når jeg kommer på skolen en engelskprøve som jeg selvfølgelig hadde glemt å lese til. Jeg gjorde mitt beste, det var jo ikke annet å gjøre.. Men det er så irriterende, for jeg vet jeg kan bedre.
Vel utover dagen var skolen kjedelig, og jeg brukte mesteparten av tida mi til å sitte å lese blogger, eller se på vblogger. Vi måtte lage en slags eske av papp, usaklig og vanskelig sier jeg bare. Vi driver forresten å lager puslespill, så vi må lage en eske som puslespillet passer i.. Det er faktisk vanskelig! ;s
Jeg skulle egentlig på jobb i dag (16-21.30), men jeg ble så dårlig av søvnmangelen at jeg måtte bare ringe å si at jeg var syk. /: Jeg elsker å jobbe mandager, så veldig veldig irriterende. Jeg dro hjem etter skolen og skulle bare slappe av litt, fordi Arne skulle ringe å vekke meg, men neida! Jeg våkna klokka 22.30 og det var i alle fall ikke Arne som hadde ringt! ---Men jeg hadde sju ubesvarte anrop fra William. Fordi William og jeg skulle egentlig finne på noe i dag, men så sovna jeg... x| Men uansett! Jeg ringte til Arne, sånn passe forbanna, og han hadde faen meg glemt at han skulle ringe meg!? Går det an å bli så glemsk? Jeg må nesten bare le av det, han er så glemsk det er sykt han husker hva han heter xD
Men jeg sovna selvfølgelig igjen, og våkna klokka 2. Nå er jeg svært sikker på at jeg ikke får sove igjen, og da er det bare super irriterende at Spotifyen min ikke vil spille på lag med meg. :(

1 kommentar:

Malin Hansen sa...

så søt blogg du har :)lenge siden sist, du må si ifra neste gang du er i Oslo, så jeg kan få se deg igjen! www.maha.blogg.no