onsdag, mars 4

Avlyst prøve, hold-it's, garasjefest og ødelagt bil.

Tirsdag 3. mars:
Var på skolen, såklart. Vi skulle egentlig ha prøve i kroppsøving, men neida. Den var utsatt, og vi hadde ikke fått beskjed. Typisk når jeg har øvd også da.. :/ Vel det positive var at vi fikk gå 20 min tidligere fra skolen. Haha :}
Da jeg kom hjem fra skolen la jeg meg på sofan og sov noen timer, Andy etterlyste meg i 19-tida. Han henta meg også dro vi på McDonalds fordi jeg måtte ha i meg frokost. Haha. Jeg fikk vondt i magen etter at jeg hadde spist, kanskje ikke så rart siden det var det nærmeste jeg kom et skikkelig måltid de siste 3-4 dagene elns. :s Men jeg ble med til Andy anyways... Da vi kom dit var garasja full :s Arne, Garshol, Hanne, Tom og Ducos var der, ufffa.. Alt som må gjøres på bilen til Arne, syns synd på han faktisk. Andy, Hanne og jeg stakk inn til Andy og så på tv, men når Hanne og jeg ble sultne kjørte vi til Kiwi, da skulle plutselig Arne ha kontakt med meg. Hahah, det fikk han ikke :)) Knis. Andy spanderte hold-its på Hanne og meg, og snus på meg, og uff. Han er for snill :s Men jeg er veldig glad i bestevennen min <3 Ikke fordi han spanderer ting på meg, men fordi han stiller opp for meg, alltid. Men uansett.. Vi dro tilbake til Andy og varma hold-itsa våre. Også gikk vi ned på rommet til Andy og kosa oss med en merkelig film som gikk på tv. Garshol og Arne kom inn etterhvert. Arne skulle så absolutt ha plassen min, men jeg var trøtt og derfor svært irritabel. Haha, så nei, han fikk ikke plassen min uansett hva. x)
Klokka passerte tolv og Andy fikk panikk omtrent, for han skal opp tidlig på jobb. Så han jaga oss mer eller mindre ut. Haha :b Arne og jeg skulle til Arne egentlig, men måtte innom meg for å hente sminke og klær. Jeg har en tendens til å pynte meg når jeg skal på Borgund x) MEN.. Den bilen Arne kjører nå er så føkka, at vi måtte bare sove hos meg. x) Tja, vi gikk inn til meg og jeg måttttte bare sjekke pcn før jeg la meg. Såå.. La vi oss :)

Jeg har gjort noe dumt, tror jeg... Jeg har meldt meg på The X-factor som blir vist på TV2 til høsten. Det er audition i april/mai, og jeg må si jeg gruer meg. Tenk hvis jeg kommer videre da? Jeg sitter med tanker at jeg ikke vil komme videre. Men platekontrakt med Sony hadde vært noe. Det er vel ingen hemlighet at jeg lenge har vært veldig opptatt av musikk og spesielt sang, men i det siste har jeg dabbet veldig av og glemt alle drømmene jeg hadde, og man skal ikke gi opp drømmer -mener jeg. Og etter mange samtaler med bestevennene mine bestemte jeg meg, midt på natta, for å melde meg på. Innerst inne håper jeg jo at jeg kommer langt og alt, men jeg vil ikke ha noen forventninger. Og jeg er litttt redd for å komme videre, for jeg vet ikke hva som venter meg. Men nå er det altså bestemt, jeg skal gjøre noe med talentet mitt.

Ingen kommentarer: