onsdag, mars 4

Selvdigger, jobb, kos og taco :D

Onsdag 4. mars:
I dag var en ganske merkelig dag. Siden de fleste ungdommer ser på skolen som tortur, inkludert meg, ble jeg møtt med en skikkelig god nyhet etter å ha kommer et kvarter for sent til første time fordi jeg brukte visst litt lengre tid foran speilet enn jeg trodde selv. Haha. I alle fall, da jeg kom var det ingen sur lærer som møtte meg, det var bare en beskjed om at vi skulle levere inn ei oppgave iløpet av dagen på fronter og vi fikk gå etter orienteringa av oppgava, dvs. Jeg kom på skolen, for sent, for å få lov å gå hjem klokka halv ti. Det var litt kjedelig, fordi jeg var skikkelig innstilt på å være på skolen hele dagen i dag, men men.. Slik kan det gå. Kompisen min kjørte meg til Kiwi slik at jeg fikk kjøpt ting til taco, også kjørte han meg hjem så jeg fikk laga den. Nammis, det er godt å starte dagen med en god middag :b Vel, planen var å legge seg til å sove litt før jeg skulle på jobb klokka fire, men så langt kom jeg meg aldri, jeg endte opp på badet -av alle plasser i huset. Haha. Ikke tro jeg sto foran speilet fra klokka 11 til halv fire, neida. Jeg lå på baderomsgulvet og koste meg med msn og musikk. Men joda, jeg skal innrømme at jeg brukte enda litt mer tid foran speilet, skulle jo på jobb, og da må man jo se ut. Vil ikke at folk skal miste matlysta av å se meg x) Vel, jeg kom meg på jobb til riktig tid, men jeg møtte William før jobb da.. :) Steffen sa at jeg skulle komme bort på jobb en time før vi begynte, og siden William og jeg ikke hadde noe bedre å ta oss til så stakk vi like gjerne bort og holdt Steffen med selskap, William var der driiiiiitlenge, stakkar. Det må ha vært kjedelig. Men jeg koste meg faktisk skikkelig på jobb i dag :D Steffen var litt kosete, haha. Men jeg liker å få klemmer så det gjorde ikke meg noe. Vel, jeg fikk -nok en gang, gå mye tidligere fra jobb. Haha :)) Steffen, Martin og jeg satt bare å chillan og prata til langt over stengetid. Så når vi endelig gadd å makke oss til å gå derfra, gikk Steffen og Martin opp på ''ruta'' og jeg gikk hjem. Det var godt å komme seg hjem å legge seg under dyna. :}
God natt! :)

Ingen kommentarer: