torsdag, mars 5

Helg, drama og Watchmen.

Torsdag 5. mars:
På skolen i dag gjorde vi noe gøy! Vi var på foredrag på høgskolen med Moods Of Norway-folka, det var så kjekt! Etter det dro jeg på moa og møtte William, vi kjøpte klær til han også dro vi til giske. Vi henta Amalie hos Tone-Lise også stakk vi til Fredrik og spiste og slik.
Var bortom William før bussen min gikk til ferga, jeg tratt på Ida Hveding av alle personer på ferga, det var litt sykt. Hun hadde vært hos Andreas. Moren til Ida kjørte meg hjem, så slapp jeg heldigvis å vente på bussen i 140 år i sentrum.

Fredag 6. mars:
Vi spiste vafler på skolen i dag. Siden Katharina hadde bursdag, også hadde Ida burdag på lørdag! :D Jeg dro hjem og sminka meg og styr. Også dro jeg på Valderøya til William. Jeg drakk litt, men William ble full. Også sovna han. Hahah. Elise kom å henta meg, haha. Så jeg overnatta hos Elise i samme seng som hun og Kim. Og tror du Kim klarte å holde kjeft? Neida, haha. Fikk faen ikke sove xD Men vi sovna til slutt :b

Lørdag 7. mars:
William og jeg tok bussen fra Valderøya til Moa sammen, han skulle til Philip, og jeg skulle hjem. Jeg dro hjem å dusja og sminka meg, også fant jeg to plasser jeg kunne dra, men.. Jeg trodde at jeg skulle være med Arne, så jeg takket nei til begge deler. Også etter å ha sittet i tre timer å ventet, ringer han å sier at han stikker på vors og byen, ikke noe spørsmål om jeg ville være med eller noe.
Jeg dro til Steffen, vi så film og litt sånn. Hahahah :b Jeg var vel hjemme i 3-tiden elns.

Søndag 8. mars:
Dro på McDonald's med Ida, også tok vi sol. Etterpå møtte jeg Nicole på McDonald's, Andy ville ha oss med på kino, så vi joina. Vi så Watchmen, elns.. Den var ikke noe bra, den varte leeeeeeeeenge og ble kjedelig. Etter filmen kjørte Andy meg hjem også satt jeg meg i senga med pcn på fanget, også ringte Thomas :D Vi prata i over en time, haha. Når vi hadde lagt på la jeg meg bare, var trøtt og sliten.

Ingen kommentarer: