torsdag, mars 12

''Fjelltur'', godteri og Twilight igjen.

Torsdag 12. mars:
Vel, jeg rakk akkurat bussen til skolen i dag! Heldige meg. På skolen skjedde det ikke så mye, vi hadde ikke lærer såe.. Man kan tenke seg. :b
Etter skolen, som var et eventyr i seg selv, dro jeg hjem å slappa av. Skulle sminke meg, men kom meg ikke så langt før siste liten, som vanlig.. Knis :b
Tok en eller annen buss som gikk kvart på fra moa til Hatlane. Thomas møtte meg på holdeplassen, haha. Også gikk vi tur, vi gikk faktisk opp på en sånn topp som blir kalt eller heter Nakken, det var såååå fin utsikt der. Thomas og jeg har alltid, nesten i alle fall, noe å prate om. :D Vel, da vi kom tilbake fra ''fjellturen'' vår, haha. Stakk vi til han og han spilte gitar til meg, søtt! Også sang jeg litt kanskje. :b Men det var litt flaut :b
Vel, vi fant ut vi skulle gjøre noe annet, så vi dro på Meny og blåste 300,- på godteri. Vi så Twilight, fordi jeg ville. haha :D Og fikk vondt i magen, haha xD Tja, da filmen var ferdig slappa vi bare av på sofan igrunn. :b
Thomas er så kos. :))

Forresten så knakk vi sofan hans xD Hahahahahahahahahahhahah x'D

2 kommentarer:

Tonje Marie sa...

SV: toppen OG vesten, eller bare toppen? :)

Tonje Marie sa...

SV: Skulle aldri tro hva? :o