fredag, mars 20

Geiranger, matvrak og jobbuke.

Har dessverre ikke hatt tid til å poste noen innlegg iløpet av denne uka her. Så her kommer det:

Fredag 13. mars:
Vi dro til Geiranger med møbelklassa! Woho! Jeg sovna i bilen til, men det ble fort liv i meg etter litt alkohol. Hahahah :b Veel, fikk vel ikke gjort så mye utav dagen siden det var et bestemt opplegg vi måtte følge. Vi var på sånn... Um... Orientering! Tja, møtte mange nye fjes og fikk en del bekjentskap allerede første dagen :b

Lørdag 14. mars:
Da jeg våkna var jeg passe fyllesyk -og jeg som pleier å slippe unna det. Uffff. Vi skulle på møte klokka 9 om morran... fyfaen. Jeg kom meg opp da, men ble så dårlig etterhvert at jeg måtte bare gå på hotellrommet og slappe av/sove. Når de andre var ferdig på møtet dro vi i bassenget og bada, jeg hadde ikke med meg bikini, så jeg fikk låne av Linn. Vi hadde konkurranse om hvem som klarte å stå stille ute lengst, jeg vant ikke -fordi jeg ikke gadd. Og såklart etter vi hadde bada begynte vi å drikke, også spiste vi middag, nammiiis! Også drakk vi mer, de voksne hadde tilogmed fest på suitene sine, som vi (ungdommene) fikk være med på! Hahah! Geniiialt! Vi stakk ned i baren og alt, jeg trengte ikke vise leg engang! Faen så digg! Da jeg kom opp på rommet gikk alt rundt også slukna jeg xD

Søndag 15. mars:
FYLLLLLLLLESYK! :| Det var umulig å vekke meg, hahaha. Vel, vi kjørte hjem fra Geiranger. Jeg stakk hjem og sminka meg og spiste, å dro jeg til Thomas. Vi gikk til Gåseide fordi jeg måtte kjøpe snus, men når vi kom ned på Mix ville jeg ikke kjøpe selv, så han måtte kjøpe for meg. Deretter gikk vi til Hatlane igjen, og jeg var som sagt fyllesyk, og derfor veldig kjedelig. Thomas måtte på jobb klokka 20, så jeg satt der en time før jeg dro å møtte Tonje Marie, vi spiste. ---FAEN SOM JEG SKULLE SPISE DA?!
Også dro jeg hjem å la meg på senga med pcn :b

Mandag 16. mars:
Skole, såklart. Jeg kom meg nestem ikke opp /: Etter skolen dro jeg på jobb.. Og når jeg var ferdig på jobb kom Thomas og møtte meg, så stakk vi til meg å chillan :b

Tirsdag 17. mars:
Etter skolen dro jeg rett hjem å sminka meg, siden jeg hadde avtale med Thomas, Nicole skulle til byen hun også... Så vi bestemte oss for å ta bussen sammen. Thomas og jeg gikk fra byen via fjellstua til nørve. Planen var å gå til Hatlane, men ikke faen om jeg hadde klart det xD Så vi heiv oss på neste buss, jeg ble skikkelig sliten når jeg fikk satt meg ned, så jeg dro bare hjem. Andy ringte og spurte hva det ble til, siden vi hadde melda litt om å se film, så sa jeg at jeg var hjemme og at det bare var å komme, så vi så Sex & The City filmen, fyfaen så søt den var... <3

Onsdag 18. mars:
Var på Borgund i Fremmerholen, som alltid på onsdager xD Vel, jeg satsa på nikotinsjokk og putta resten av snusboksa mi i kjeften, også la jeg meg ned og kjente kvalmen og svimmelheten komme. Hahaha xD Jeg spydde ikke da! :) Etter skolen dro jeg på Moa sammen med Fredrik, som syns jeg er perfekt fordi jeg har et lite godterilager på rommet. Jeg begynte på jobb klokka 16, så Steffen, Fredrik og jeg satt å prata i lobbyen før Steffen og jeg skulle begynne på jobb. Det er sinsykt koslig å jobbe sammen med Steffen, også er han så søt :) Det skjedde noen flauser på jobb, men jeg tror ikke jeg skal nevne det.. :b
Etter jobb kom Andy og tok meg med på en kjøretur, haha :) Når jeg kom meg hjem satt jeg på msn og prata med Thomas i en evighet.

Torsdag 19. mars:
Fant ingen som kunne jobbe for meg, sååe.. jeg måtte på jobb. Ess, det var koslig på jobb da :D
Madelen og Camilla fulgte meg hjem, så jeg slapp å gå alene i mørket xD
Etter jobb gjorde jeg ikke noe, jeg slappa av! :b

Fredag 20. mars:
I dag fikk vi besøk på skolen, kusina mi, Elise kom! :D Hun fikk sjokk når hun så hvor chill vi har det på skolen. Hahaha :) Vi dro hjem til meg etter skolen, også hang vi til hun måtte rekke jobb. Jeg dusja og sminka meg, også dro jeg til Thomas. Vi gikk rett på Meny, også lagde han mat. Awww :)) Også sang/spilte vi litt, Hallelujah blant annet :) Også så vi film, helt til Andy kom å henta meg, og kjørte meg hjem. Andy er så good, ikke fordi han kjører rundt på meg, men fordi han er seg selv <3

Ingen kommentarer: