onsdag, mars 11

Nye klær, jobb og BigMac.

Onsdag 11. mars:
Jada, nå lover jeg meg selv at jeg ikke skal poste et eneste innlegg før jeg får skifta header. Jeg er lei av å mase på meg xD Og jeg er lei av å ikke ha tid, kanskje på skolen i morgen, får se hva jeg får tid til. Har faktisk for første gang på lenge en skikkelig avtale. Det er litt digg. :)
Jaja, men det er ikke i morgen jeg skal skrive om, haha. Tja, på skolen i dag måttttte jeg bare ha på meg de nye klærne mine, deilig! Jeg følte meg litt ny :b Mustafa henta meg så jeg slapp å gå til skolen, diggg :b Tja, vi hadde ikke nøkkel til skapet vårt, så vi fikk beskjed av lærern å sette oss i kantina og ikke gjøre noe. DIGG :D Faen det er så chill :b Også senere iløpet av skoledagen la jeg meg til å sove på verkstedet xD Haha.
Tja, hva mer.. ? Jo, etter skolen, som slutta leeeenge før tida, dro jeg hjem og slappa av før jeg skulle på jobb. Uff, jeg hater å slappe av for tiden :b Det er så digg å bare gjøre mye rart og slippe å tenke. :b Vel, var på jobb. Var ikke noe kjekt i dag, siden Steffen ikke var på jobb. Men Inger-Marie var der da, så det var koslig. <3
Etter jobb dro jeg hjem, etter å ha spist en BigMac, MED ALT PÅ -untatt sylteagurk :b Men det var mørkt ute, så jeg turte ikke gå hjem alene. Thomas ringte meg, haha. Så jeg slapp å gå helt alene :b Når jeg kom hjem satt jeg meg i senga og chatta, nå skal jeg legge meg snart :)

Ingen kommentarer: