tirsdag, mars 10

Shopping, mat og rastløshet. Haha xD

Tirsdag 10. mars:
Vel, som sagt må jeg fikse ny header, men jeg har ikke tid :s
I alle fall.. I dag var en merkelig dag på skolen. Synne og jeg hadde date igjen da :b Hun er så søt <3 Da jeg kom hjem fra skolen gikk jeg i dusjen, også sminka jeg meg. Så leeeenge etter at jeg kom hjem fra skolen var jeg endelig klar til å dra på moa sammen med Nicole. Vi, eller jeg, brukte over 2000 kr på nye klær og sko, det føltes så godt. Da jeg kom hjem måtttte jeg bare prøve alle de nye klærne mine :D Det var digg! Vel, prata med Thomas på msn, og han var skikkelig rastløs, og jeg sluten. Så vi fant ut at vi skulle dra på McDonald's, haha. Maria var så søt at hun putta en isbit ned i toppen min, kaaaaaaaaaldt! Jaja. Etter å ha spist og slik gikk vi en liiiiten tur, Thomas og jeg altså. Også endte vi opp hos meg. Vi satt utenfor en stund, fordi Thomas ikke turte å hilse på mamma, men så kom hun jo selvfølgelig ut og skulle ta seg en røyk. Haha. Etter det gikk vi inn og så CSI. Tja, måtte følge han til busstoppet fordi han ikke visste hvor det var, hahaha :b
Etter det endte jeg opp her, og skal vel sove snart.. Etterhvert.. Ja, noe i den duren. Må opp tidlig i morgen, sminke meg og styr. Ufffff... Onsdager altså.. /:

Ingen kommentarer: