tirsdag, mars 10

You're the best! <3

Mandag 9. mars:
Ja, det er på tide med hy header, igjen. Og det er flere endringer i bloggen som må gjøres, jeg lover at jeg skal fikse det så snart som mulig.
Vel, Mandag, det var en teit dag. Alt gikk bare galt. Vel, jeg var jo på skolen, Synne og jeg spiste lunsj sammen, hun er søt <3 Vi prata litt og slik. Jeg måtte egentlig rett på jobb etter skolen, men så kom jeg på at jeg ikke hadde sminka meg! Så jeg løp hjem og sminka meg på 5 minutter. Haha, Inger-Marie, Renate og jeg hadde det skikkelig gøy på jobb! Andy kom i åtte-tida, og satt å venta på meg til halv ni. Snill og god han <3 På vei til Andy kom jeg på at jeg måtte ha kontantkort! Så vi kjørte innom Statoil på Hatlane, og der var Thomas! :D Men vi stakk like fort, for Andy og jeg hadde mye å prate om. Det var godt å prate med noen. Andy er best! :)
Andy kjørte meg hjem i elleve-tida, vi var skikkelig trøtte begge to, og jeg hadde verdens verste hodepine. ;s Vel, jeg la meg ikke med en gang jeg kom hjem da.. :b Ble sittende å prate med Thomas på msn ei stund :b Haha :b
Tja, det var en oppsumering av mandagen.

Ingen kommentarer: